Grup dersleri

Grup dersleri

PİLATES
PİLATES TEKNİĞİNE İSMİNİ VEREN JOSEPH PİLATES DİR.
PİLATES'İN ALTİN KURALLARİ: NEFES (KARINLA DEĞİL GÖĞÜS BOŞLUĞUYLA NEFES ALIP VERME), KONSANTRASYON (VÜCUDUN MERKEZİNE ODAKLANIP DÜŞÜNEREK VE HİSSEDEREK ÇALIŞMA), KONTROL (HAREKETLERE VE VÜCUDA HAKİM OLABİLME), AKICILIK (VÜCUT HAREKETLERİNİN YAVAŞ AMA AKICI OLMASI), KARIN (HER ZAMAN KARNI HİSSEDEREK ÇALIŞMA), SIRALAMA (BELLİ EGZERSİZLERİ BELLİ SIRALAMALARLA YAPMA) VE RAHATLAMA (EGZERSİZLERİN SONUNDA VÜCUDU RAHATLATACAK HAREKETLER YAPMA)
PİLATES'İN FAYDALARİ: GÜÇLÜ VE ESNEK KARIN KASLARI SAĞLAR. VÜCUT DURUŞUNU DÜZGÜNLESTİRİR. KASLARİNİ KOLAYCA KONTROL ETMENİ SAĞLAR. DOLAŞIM SİSTEMİNİ HİZLANDİRİR. SAKATLANMA RİSKİNİ AZALTIR. MÜZİK EŞLİĞİNDE YAPILDIĞI İÇİN RUHU DİNLENDİRİR. KENDİNE GÜVENİ SAĞLAR.

ZUMBA
BU DANSI PEREZ BULMUŞTUR. ZUMBA'YA KOLOMBİYA DİLİNDE ARI GİBİ VIZILDAMAK VEYA HIZLI HAREKET ANLAMINA GELİYOR.
LATİN MÜZİĞİNİN MUHTEŞEM EZGİLERİ İLE DANS FİGÜRLERİNİ VE EGZERSİZ HAREKETLERİNİ BİRLEŞTİREN ZUMBA YAPARKEN 1 SAATTE YAKLAŞIK 500 -600 KALORİ YAKARKEN AYNİ ZAMANDA EĞLENMENİZİ DE SAĞLIYOR. ZUMBA'YA GELEREK EĞLENEREK ZAYIFLAMANIN HAZZINI YAŞAYIN. 

STRECHİNG
KASLARI UZATMAYA YÖNELİK UYGULANAN VÜCUT ESNETME METODUDUR. ZAMANLA VÜCUDUNUZUN DAHA ESNEDİĞİNİ FARK EDECEKSİNİZ. UZUN SURE HAREKETSİZ KALARAK KISALMIŞ LİFLERİNİZİ UZATMAYA YARAR. KASLARI GÜÇLENDİRDİĞİ İÇİN SAKATLANMALARI ENGELLER, KASIN KAN İLE DOLMASINI SAĞLAR. 

CRUNCH
KARIN BÖLGESİNDE YAĞLANMA VAR İSE, DOĞUMDAN SONRA KARIN BÖLGENİZDE YAĞLANMA OLDUYSA KİLO ALDIĞINIZ DA BU DURUMDAN EN ÇOK KARIN BÖLGENİZ ETKİLENİYORSA CRUNCH HAREKETLERİ İLE BUNLARDAN KURTULABİLİRSİNİZ. CRUNCH SPORU SAYESİNDE DAHA SIKI BİR KARINA SAHİP OLACAKSINIZ. KARIN ÇALIŞMASI İÇİN TAM MEKİK YERİNE YARIM MEKİK YANİ CRUNCH HAREKETLERİ YAPILMALIDIR. CRUNCH DERSİNE GELEREK MÜZİK EŞLİĞİNDE KARNINIZDAKİ FAZLALIKLARDAN KURTULABİLİRSİNİZ. 

SPİNNİNG
SPİNNİNG ÖZELLİKLE KISA ZAMANDA ÇOK FAZLA KALORİ YAKMAK İSTEYEN VE HIZLI KİLO VERMEYİ KOLAYLAŞTIRAN BİR EGZERSİZ. YAKLAŞIK OLARAK BİR SEANSI 45 DK – 1 SAAT OLAN BU EGZERSİZ OLDUKÇA ETKİLİ. SPİNNİNG YÜKSEK TEMPOLU VE YÜKSEK SESLİ MÜZİKLER EŞLİĞİNDE VE FAYDALI OLMASI AÇISINDAN GURUPLAR HALİNDE YAPILAN BİR EGZERSİZ TÜRÜ. ORTALAMA OLARAK BİR SEANSTA 500 İLE 900 KALORİ ARASINDA BİR KALORİ YAKIMI SAĞLANIR VE 2 YA DA 3 GÜNDE BİR TEKRARLANIR. BU SAYEDE ÇOK HIZLI KİLO VERMEYİ VE TÜM VÜCUDU ÇALIŞTIRARAK GÜÇLENDİRMEYİ AMAÇ EDİNİR.

YOGA
YOGA, FİZİKSEL, MENTAL VE RUHSAL OLARAK YAPILAN UYGULAMA VE DİSİPLİNDİR. YOGANIN KELİME ANLAMI İSE, BİRLEŞTİRME VE KONTROL ALTINA ALMA GİBİ ANLAMLARDIR. YOGANIN ÇIKIŞ NOKTASI HİNDİSTAN’DIR. HİNDİSTAN’DA BİRÇOK TÜRDE YOGA EĞİTİMİ OKULLARDA VERİLMEKTEDİR. SADECE FİZİKSEL BİR ETKİNLİK OLMAYAN YOGANIN, BELLİ BİR FELSEFESİ VE PSİKOLOJİK ETKİSİ BULUNMAKTADIR. YOGANIN NİHAİ AMACI, KURTULUŞA ERMEK, RUHU SERBEST BIRAKMAK VE RUHSAL DENGEYE ULAŞMAKTIR. YOGA, HEM AKLI, HEM RUHU HEM DE BEDENİ AYNI DENGEDE TUTARAK, KONTROL ETMEYİ HEDEFLEMEKTEDİR.